Anička Duchaňová
vyrůstala v Praze v Nuslích. Vystudovala gymnázium Josefa Škvoreckého a DAMU obor herectví alternativního a loutkového divadla. Hrála ve filmech a televizních pořadech Ze života pubescentky, Oběti a vrazi, Kočování za pohádkou, Balkánské pohádky, Všechny moje věci, Zdeňka Braunerová, malířka česká... Jako herečka a autorka působila v divadlech Minor, Archa, Palác Akropolis, Studio Ypsilon, Studio Švandova divadla a Husa na provázku. Stále je čestnou členkou divadelního sdružení LOUTKY BEZ HRANIC, které pořádá představení a výtvarné dílny pro děti ze školek, škol, dětských domovů a uprchlických táborů. Od dob studií podnikla mnoho divadelních cest do Francie, Švýcarska, Bosny a Herzegoviny, Makedonie, Peru, Mexiko, Indie - Malého Tibetu... Osm let působila jako zpěvačka a saxofonistka v hud. skupině Jablkoň. Divadlo ANIČKA A LETADÝLKO vzniklo souhrou šťastných okolností v roce 2003 na DAMU. Doposud je to Aniččin srdcový projekt. Divadlo uvedlo více než 30 premiér, mnoho workshopů a dalo vzniknout i autorským knihám. V současné době Anička Duchaňová pracuje jako asistentka pro děti s vadami sluchu, spolupracuje s vydavatelstvím K-A-V-K-A, s ČT a Divadlem bratří Fromanů. Věnuje se autorskému divadlu Anička a letadýlko a nově rozkvetlé kapele Panpelišky.
Petr Pola
kdysi přicestoval do Prahy z až Třebíče.
Věnoval se nejrůznějším studiím, až nakonec vystudoval dramaturgii na DAMU a doktorát z estetiky na Fildě. Má rád knížky, myšlenky, divadlo a Aničku. Napíše grant, rozchodí webovky, ostříhá na zahradě plot...prostě dokonalý muž. V Letadýlku má na starosti bezpečnostní pásy prvního pilota, dramaturgii a valnou hromadu. Občas vystupuje pod krycím jménem Milan.
Anežka Kubátová
jako Ofélie, Aglája, Veruna, Kitty, Varja, Andula, Žanekta i Janča. Na jevišti se proměňuje ve femme fatale, řádí, hysterčí, bruslí, pláče a vysílá nemravné signály.
V osobním životě nosí kabátek, típe vajgly rukou a vlstnoručě je zahrabává. Venčí pejska Garyka, řídí auto, peče cukroví a stará se o babičku. Je to prima kámoška, ale pozor na ní.
Všichni její borci byli, jsou a budou režiséři.
Michal Ň Jablkoň
je zakladatel, zpěvák a kytarista slavné hudební skupiny Jablkoň. Napsal mnoho krásných básní, textů a učebnici volejbalu. Jeho účast v Letadýlku byla původně promyšleným marketingovým tahem, ale teď už je nepostradatelný. Hraje v představeních Chroust a Království a učí Aničku na růžovou kytaru. Má rád dobré i nedobré jídlo, vodku a cudné dívčinky. Nesnáší děti a divadlo.
Jana Kozubková
nohama chodí po zemi, ale hlavu má tak vysoko v oblacích, že se bojí aby úplně neulítla. Je to děvče velkého rozletu, přes den se lehce pohupuje v bílé bárce na vlnách Vltavy, ale večer se v nejrůznějších divadlech navléká do kůže šelem a divočí. Ve volných chvílích vaří zdravá jídla, medituje a hraje na kameny.
Martinka Krátká
herečka, mimka a režisérka, chodící časovaná mina s úsměvem jako reklama na Coca Colu. Svoje tělo má dokonale pod kontrolou, ale srdce pořád honí někde po horách.
Potkáte ji ve Švanďáku nebo tam, kde je dobrá zábava. A taky v Pičusovi. Se svými 158 centimetry j to veliká žena se širokým gestem. Inu zrodila se na bojovné půdě ve Slavkově u Brna.
Štěpánka Pencová
je Štěpánka. Kdybyste se báli malé návštěvnosti, pozvěte si Štěpánku s rodinou a nevejdou se do divadla. Zná se i s Luckou Bílou, nahlas se směje a umí lítat.
Kromě toho že je výbornou herečkou, je i prvotřídní dohazovačkou a odbornicí na partnerské vztahy. Má muže Františka a pejska Davise. V Indii se k ní modlí a uctívají jako bůžka.
Marie Jirásková
je náš nejkrásnější brněnský suvenýr. Skamarádily jsme se na život a na smrt v tajemných klenbách brněnské kavárny Falk. Krom toho je Marie scénografka, výtvarnice, pedagožka a své CV neměří na věty, ale na stránky A4. Když nepracuje, toulá se světem, domlouvá si schůzky a zase je ruší. Má Pavla, Matěje a Noemi.
Radka Mizerová
je scénografka, lesní víla a teď hlavně maminka. Obouvá elfy a rozsvěcí skřítkům čepičky. Má za muže loupežníka a s ním dva cipísky...a teď už i jednu Manku.
Bydlí v roubené chaloupce v Jičíně se zahradou Pod Koštofránkem. Vytvořila scénu k představením Příběh dědka Všudefouse, Království a Chroust.
Z každé odložené hračky, loutky nebo hadříku udělá poklad, který toužíte mít doma.
Martin Hybler
vystudoval pražskou HAMU obor skladba a dirigování. Věnuje se především komponování vážné hudby, ale rád si ujede i na tklivém mexickém cajdáku.
S Aničkou se seznámili na cestě do Avignonu, kde na vyhlášeném festivalu strávili několik bujarých hudebně divadelních dnů. Pod černým smokingem a mexickým knírem bije granátové srdce turnovského rodáka.